Öncelikle ilk doğumum normal oldugu için bunuda hep normal bekledim kızlar ilk dogumumda resmen 2 saatte dogurup çıkmıştım bunuda öyle olur diye umuyodum pilates topunda sporlar squat yürüme aksak yürüyüş hurma bütün tuşlara bastım ama yok banamısın demedi 39da çatı muanesi oldum asla açılmam yoktu doktor bu hala kanala girmemiş bak diye uyurmıştı ama ben bi umut belki son dakka girer diye bekledim geldik çarşamba gününe 39+5 sancılar başladı 15 dkkada birdi perşembe ben yine tabana kuvvet yürü yürü aksak yürüyüş filan derken sancılar 10 dkkaya düştü eve geldim nişanım gelmişti peşine sancılar 7 8 dkkaya düştü biz tabi bekledik biraz ama doktorumu aradım bi muane edelim dedi gittik ne açılma ne bişe ama sancılar öyle böyle vurmuyo suniden daha beter 5 dkkaya düşerse yatış veririz dedi eve geri geldik düzenli 5 dakka bir vurmaya başlayınca artık nefes alamıcak kıvama geldiğim için gece 3e dogru geri geldik sancılar 100lerde ama asla açılma yok bebek hareket çok az bi sorun olabilir diye yatış verildi ama o sancıya ragmen asla açılmam ilerlemiyo sancılarla dolu sabahı sabah ettik sabah 8de doktorum gelip muane etti açılma 0 bebek asla kanalda değil hareketler çok az dedi acil sezeryana almamız lazım Allaha şükür var bundada bi hayır diyip girdim sezeryana ve gerçekten kordonu kısaymış düğümlenmiş kakasını yapmış son dkkalarda o sancıyla o günüde geçirsem riske gircekti oğlum doktor dönüp ne kadar dogru bi karar vermişim görüyomusun dedi çok şükür kakasını yutmadan alınmış oldu şimdi yanımda uyuyo mışıl mışıl çektiğim o sancılar şuan hiç umrumda değil çok şükür kızlar diceğim o ki bebek naparsanız ypın geliceği şekli kendi belirliyoo bu arada korkmayın sezeryandanda normal dogumdanda ilk doğumum su gibiydi 2. Beni bitirdi ama kucagıma alana kadar sonrası o kokusu huzuru herşeyi unutturuyo🥰❤️