Selam hanımlar 3 gündür böyle karnımda bir ağrı gaz sancısı gibi normalde de gaz sancılı biriyim ama oğlumda böyle değildi yani bu 2 ci gebelik sanki taş var karnımda iğne batmalar böyle gaz sancısı bazen korkuyorum bir şey mi oldu diye emin de olamıyorum gaz mı değil mi gaz olsa çıkar ama bir süre sonra gaz çıkardıktan sonra(çok özür dilerim) rahatlıyorum ağrı hafifliyor yada bitiyor . Dahiliye gitsemmi geçici mi yada kadın doğuma bilemedim . Gaz sancısı olan varmı ? Benim gibi karın ağrısı falan ? 15 haftalığım bu ara da teşekkür ederim şimdiden kızlar