sevginanc Seymosile O haftalarda iştahsızlık çok normal canım.Kilo kaybı bile olabilir 😊 Ben 15+4 haftalığım,şimdiye kadar 1 kilo verdim henüz hiç almadım 😊
Semirayldrm1 Seymosile 20. Haftadan itibaren şiişiyoruz 😄 20. Haftaya kadar sadece 2 kilo almıştım şuan 22+1 sadece 2 haftada 3 kilo daha almışım 😕
Seymosile Pyrzeda yaaaaa ☺ Ben korkuyorum zaten zayıfım birde top gibi olursam diye sadece karnımda şişlik olur diye 😄
deletedmom11 Yedikçe aLıyon bacım yedikçe aLıyon 😂 bebek aLtı üstü 3-4 kiLo gerisi senin yemen içmen 🙈🙈 ayı mayı önemLi değiL
deletedmom11 Seymosile öyLe bi yicen kiii zamanı geLince 😂 bende o zmanLarda su bile içsem çıkarırdm sonra bi açıldı iştah eşim bazen daLga geçer aşkm benide ye gerçekden çekinme bak diye 😂😂
KatreiIlm Ben 15 haftaligim ne karnim cikti nede kilo aldm cevremdekiler surekli soruyor gobegin hic yok bebek nerede diye 😊
Elifece Seymosile 24. Haftaya kadar 1 kilo bile almadım , sonra ki her ay beşer kilo aldım . Kilo İçin şakın acele etme ☺