Merhaba ben 14.hafta 6 günlük gebeyim, hamıle kalmadan 2 sene öncesine kadar sulinex 225 mg kullanıyordum, hamile kaldıhığımı öğrendiğim anda doktorum birden kesmemi söyledi , 3 aydır direniyorum fakat zorlandığım durumlar var , hamileyken antidepresan kullanılıyormu? Yada doktor kontrolünde kullanan arkadaşlar varmı ?