duyguebuhan 2 güne kadar çok hareketliydi 2 gündür çok az böyle bi durum yaşayan var mı kızlar sonradan düzelen 🥹
sunbloom123 duyguebuhan normaldir düzenli hareket beklenmiyor o haftalarda zaten bende de aynısı oluyodu öle kaç kere acile gittim 😂😂
asya0601 duyguebuhan endişelenmeyin bu haftalarda zaten sürekli hareket beklenmiyor. Soğuk su içip sol tarafınıza uzanın ve hareket edecek mi stresine girmeyin hareket eder.
CansuP- duyguebuhan doktorlar genelde 28.hafta ve sonrası için haraketleti kontrol edin diyor gün içinde 10 kere hareket etmesi gerekiyor diye biliyorum fakat içinizde kalacağına bence doktorunuza sorun
brnmlk Bende 26 haftalığım bende de öyle korma canım bir ara 2 gün hiç hareket hissetmedim gayet normal rahat yer bulduklarında böyle yapıyorlarmış öyle okudum bir yerde erkek çocuğu ise daha sakin oluyor galiba benimki baya sakin
duyguebuhan Dün acildeydim bi sıkıntı yok denildi nstye bağlandım bir tekmesi oldu stresimden etkilendi sanırım🤦🏻♀️ benimde erkek👶🏻
tgbb22 duyguebuhan nst bağlanınca tepki veriyorlar ben çok rahat bi şekilde 28 haftadan sonra hareketlerini net hissetmeye başladım öncesinde hissediyordum ama çok az ve günleri belli olmuyordu dediğiniz gibi o yüzden stres yapmayın hissediyorlar bence o zaman da hic hareket etmiyo