ipekmerve46 hafta kaç haftalık olacaksın?
Birde sakat olduğunu neresinden uydurdu acaba bence 1 doktorlar kalma derim sana benim bthcg çok yavaş artıyordu devletteki takipli doktorum yüksek ihtimalle sağlıksız deyip gönderdi beni ilaç falan yazmadı bana sağlıksız olduğunu düşündüğü için benim ayrıyeten özelde de takipli olduğum doktorum vardı diğer gün onun yanına gittim keseyi gördü ilaç yazdı progestan+coraspin+folik asit yazdı düzenli kullanmamı rica etti çok şükür kesemde güzel büyüdü kalp atışı da sağlıklı bir şekilde bir daha da asla devlet hastanesine gitmem ben yani demem o ki doktorunuzu iyi seçin ♥️