Brsl0612 Haftadayım ayaklarım aşırı ödemlendi tuz yemiyorum su içiyorum ama çok ağrıyor uyuşukluk oluyor benim gibi olan var mı normal mi korkıyorjm ilk gebeliğim doktora gittim ultrason istedi daha da endişelendim
Zeyneppps Brsl0612 Sıcaktan kaçın ayaklarınızı yuksekte tutun soğuk ve serın ortam daha ıyı gelıyor bana
Mervee3108 Brsl0612 benimde 36. Haftada ayaklarım şişmişti oğlumda şükür bi sıkıntı olmadı 39 hftada doğum yapmıştım
tahamommy Brsl0612 ay benimde sürekli şişiyordu tatlıyı kestiğimde düzeliyordu, şişe ine şişe ine bitirdim hamileliği, ayakta fazla kalmamaya dikkat et tuzlu buzlu suyun içinde bekletiyodum ve gece yatmadan önce havaya dikiyordum muhakkak