momyy280_ Bmlkjhvb sözleşmeli memurlarda maaş kesintisi olmadığı için SGK’dan para almıyor ben geçen sene doğum yaptığımda almadım çünkü maaşım yattı
betulozr 3+1 sözleşmeli memurum bende sgk prim üzerinden maaş alacağım söyleniyor doğru mudur acaba sizin süreciniz nasıl işliyor?Arada baya bir uçurum oluyor ödeme konusunda böyle olunca