rumeysa_ttkrky16 Hanımlar bu değer kaç olmalı %17. 9 çıkmış benim normal mi anlayan varmi gebeyyim düşük mü yani 20%40 yazio referans ağırlığı 18+6 3gebeliğim pazartesi dr gostericem ama sabredemdim
rumeysa_ttkrky16 Bilmem ya intertten bakmicam bidaha kafam karışıyor ve kokruyom yapay zekaya geminiye attım tahlillerimi bu ay ve geçen ay olanları karşılaştır dedim içimi rahatlattı ama dr gidicem gostericem tabikii teşekkürler:)