Arkadaşlar 17+5im endol kullanıyorum 3 gündür sabah akşam ilk aldığım akşamı ertesi sabah burnum tıkalı uyandım 2.gün yoğun geniz akıntısı vardı bugün yani 3.gün boğazda şişlik var bu ilaç alerji yapmış olabilir mi yoksa sadece üşüttüm mü alerji olsa şimdiye acillik olurdum değil mi nefesde sorun yok ağız dil şişmesi de yok sadece boğazım hafif şiş geniz akıntısına mı bağlı yoksa ilaç mı yapıyor emin olamadım böyle bi sorun yaşayan oldu mu