foodeng34 tugb94 benim de bebeğim ortalama 22. Haftadan beri iki hafta önde gidiyor. Gebelik şekeriniz yoksa yapısal bir durum
Lemongreeny tugb94 benimde öyle 31 haftalığım uzun zamandır 2 hafta önden gidiyor. Büyük bir sorun mu bilmiyorum dr şekere dikkat et diyor yapıcak bir şey yok bence. Etrafımdaki herkes de normal diyor ama. Sizin dr bir şey söyledi mi?
Papatya05_ tugb94 30+2 de benimde iki hafta önde dendi normalde hamile kaldığımdan beri 1 hafta öndeydi hep bu sefer 2 hafta olmuş doktorum pazartesi kan ver Evde açlık tokluk ölçümü yapmamı istedi Bizim suyumuz normaldi Sizin nasıl bende tedirginim
beyzzsenturkkk tugb94 kızım hep 2 hafta öndeydi 38+6 da 3.300 doğdu yine bu bebeğim de 10 gün kadar önde
Asmel Benim de önden gidiyor ama bende gebelik şekeri çıktı,insülin başlattı doktorum ve dikkat de ediyorum ama bakalım ne olacak.Olacağı varsa da oluyor bence,ilk bebeğimde şeker rakamların bunun neredeyse yarısıydı ki beslenmem hep aynı
Snmsu Doktor bana bu tabiri kullanmadı ama dün muayene olduğumda kilosu 2 hafta öndeydi diğerler haftasıyla uyumluydu
Papatya05_ Snmsu bizim hep bir hafta öndeydi işte detaylı da da öyleydi 30 da gidince 2 hafta ölçümleri ileride olunca zaten 28. Haftada gidemedim doktora o yüzden evde 3 4 gün ölçüm yap bakalım açlık tokluk sabah öğle akşam bakalım ne oluyor ona göre bakarız dedi bende işte pazartesi başlayacağım ölçümlere
Papatya05_ tugb94 dikkat edelim yine yediklerimize içtiklerimize yapacak başka bişey yok maalesef allahım yardımcımız olsun
mercimegin_annesiii tugb94 merak ettiğim bebek önden gidince önce mi oluyor erken mi doğuyor yani benimde şuan biraz önde kızım ama haftamda küçük
Ruzgar2021 mercimegin_annesiii hayır şekeriniz yoksa bebek iri demek yani genetik de olabilir mesela normal haftada bir bbebek 38 de 3 kilo doğarsa sizinki 3,5 doğae boyu uzun olur gibi. Doğum zamanı vs son adet tarihine göre hesaplanır bi sorun yoksa. Geriden gelen bebek de küçük olur
zfrnemos tugb94 bence gelısımle alakalı ben 2 gun one gecınce sevınıyorum bu yapısal bısey bence saglıgıyla ılgılı degıl arkadasımında oyleydı 36 haftada dogum yaptı sezeryan ile gelısımı guzel demekkı masallah 🌸😇 oyle dusunun
gunes866_ tugb94 şekere baktılarmı benimde böyle sürekli şekere bağlamaya çalışıyorlar ama normal çıkıyor. Normalde 36 kusur ama 38 kusur çıkıyor ultrason da
gunes866_ tugb94 bende anlamadım. Yüksek çıkmıyor yada düşük 95 e 114 çıktı. Normalmıs. Aclık tokluk baktılar. Ama buna rağmen bebek kilolu çıkıyor. Şuan 10 gün önde
lavinya90 tugb94 bir önceki bebeğim 38+1 de 3800 52 cm doğdu. Şekerim yoktu. Ama şimdiki hamileliğimde bebek önden giderken şekerden şüphelenildi. Çünkü bebeğin karın çevresi çok genişlemişti. Ben bunu ilk defa duydum mesela. Şekerden sebep olma ihtimali yüksek dedi. Şekerim sınırda geldi. Gerçekten yersem diyete uymazsam yükseliyor. Bebeğimin karın çevresi de şeker diyeti ile küçüldü. Ama yine haftasına göre bir kaç gün ilerde. Şimdi iki örneği de yaşamış biri olarak tedirgin olacak bir durum şeker ölçümünde çıkmadıysa rahat olun. Keyfinizw bakın ☺️