helin2 rabia4235 benim 13.2 haftalıkken kız dedii kontrolümde 15.6 haftalık olacam o zaman netleşir bence
Gks_01 helin2 11 +4 üm aşağıdan yukarı doğru belirginleşiyor ama daha göbek deliğime gelmedi 😀 yaklaşık 2 haftadır var
zetabloom helin2 ilk gebeligimde kahverengi çizgim oldu Erkek bebekti Şimdi 2. Gebeligim oda erkek ama hic cizgim olmadı İlginç geldi
aysct 12,13 haftadan beri var önce göbek deliğimin altındaydı 18. Hafta gibi üstünde başladı aşağı doğru uzuyor şimdi 23 haftalık
babymom2026 helin2 ay hic inanmıyorum oyle şeylere ama benim çizgi yukarı çıkmadı erkek bebeğim normalde yukarı çıkınca erkek aşağıda kalınca kiz oluyormuş inanma böyle şeylere