helin2 Kızlar göbek çizginiz ne zaman başladı oluşmaya🥰 bide kız gebelikte baştan aşağı mı yoksa göbek deliğine kadarmı kaç hafta içinde oluşuyor🥰 sizlerin nasıl🤔
zehrakrdg helin2 20.hafta gibi oluşmaya başladı şuan 30.haftadayım son 2 haftadır göbek deliğinin üstünde de olmaya başladı 🥰
zfrnemos helin2 gobeklı bırı oldugum ıcın alt kısımda var sadece 19 haftalıgım ama ust kısımda tuylenme olustu dumduz erkek bebege hamıleyım 13 haftalıkken basladı ve zamanla koyulasıyor
tugbaustuntas helin2 benim kızım olacak 3. Aydan sonra aşağıda oluştu 1 aydır üstte de oluşmaya başladı şuan 31+0 🥰
Hilal1748 Benim önce aşağıdan yukarı oldu silikti ama zamanla boydan boya belirginleşti ve kız bebeğe hamileyim
buse76 helin2 benim 8 haftalıkken aniden çıktı çok şaşırmıştım şuan 11+4 deyim hala var çizgi alt kısımdan göbek deliğine kadar
Snmsu helin2 3. Aydan itibaren oluşmaya başladı Şuan 36 haftalığız kızım olarak Rabbimin izniyle çizgi tam boy 🫠