ayseytm Benim de ilk doğumumda sağ yumurtalığım alındı ve doktor muhtemelen solla hamile kaldın dedi. Oğlum da oldu kızım da, böyle bilimsel olmayan şeylere takılmayın. Cinsiyet geni babadan gelir, bizim yumurtalıklar müdahale edemiyor 😊 gönlünüzce olsun her şey