Kızlar morelım çok bozuk beta 20.90 çıktı regl günüm daha pazar günüydü daha kanamada durmuştu bıraz gelmıstı sadece doktor pazartesi tekrar beta bakalım dedı kımyasal mı Buda geçen aylı gıbı 🥹 hala belırtılerım varken bugün kendımı daha ıyı hıssederken ıkı gün önce 21.7 ıle ogrenmıstım