Meryemak Kızlar 17 Aralık sabah 5de acil sezaryene aldılar ilk oğlumda sezaryendi zaten ama bu çok erken oldu şu an yoğun bakımda dua edün nolur
Meryemak 1kediannesi1 Aminn canım sancım vardı ama ben aşırı bişey hissetmiyordum öncekide sezaryen olduğu için bu sancılar iç dikişlerine zarar verir dedi doktor sancıları durdurmaya çalıştılar ama olmadı maalesef
Nursevv Meryemak çok geçmiş olsun Nts de falan çıkıyor muydu sancınız benim de bel ve kaşık ağrılarım arttı 32 hafta da Nts de azıcık sancı çıktı korkuyorum bende