İyi akşamlar kızlar 30+4 haftalık hamileyim. Son birkaç gündür karnımda aşırı gerginlik hissediyorum taş gibi ama yalancı sancıdır diye düşünüyordum çünkü bir zaman sonra yumuşuyordu Bugün akşam yemeğinden sonra karnımda yine aşırı gerginlik ve sertleşme hissediyorum taş gibi resmen alt karın bölgemdede bir ağrı var yaklaşık 1 saattir geçmedi yalancı sancı olsa şimdiye kadar geçerdi diye düşünüyorum sizce böyle olması normal mi yoksa biraz daha bekleyip hastaneye mi gitmeliyim bebek hareketlerini hissediyorum bu ağrı ve gerginlik varken. Alt karındaki ağrı Regl ağrısının biraz daha hafif hali gibi