Cerenonur 31.haftamdayım sanki kızımın hareketleri biraz azaldı gibi hiç yok değil ama mesela geçen haftadaki hareketliliği yok gibi acilen doktora gitmeli miyim sizce
lotusflowers Cerenonur bence bi görünün doktora. Riske atmaya gerek yok. Dün birisi yazmıştı hareketleri az diye gitmiş yatış vermişler mesela
ylnydgd Cerenonur 2-3 saatte bir 10 hareket sayıyorsanız sorun yoktur bu şekilde takip ediyorum ben 31 deyim ben de ama dün çok sakindi mesela geceye kadar, bugün hiç durmadı. Her gün aynı şekilde olmuyor bebetolar bazen daha uyku modunda da olabiliyorlar
Ipek0z Cerenonur bende de aynı canım endişelenme, hareketlerini say 2 saatte 10 hareket sayıyorsan sıkıntı yok demektir özellikle sol yarafa uzan, meyve veya tatlı şeyler ye ve bak bakalım ne kadar kıpırdıyor 🤍🤍🤍
Eliffida Cerenonur bende öyleydim kontrole gittim hemen yatışım yapıldı suyu hiç kalmamıştı bebeğimin sende bı görün riske atma