[silindi] Kızlar regl günü gelipte regl ağrısı çekip regl olacağım zannedip de hamile olanlar varmı?Ne gibi belirtileriniz oldu
havva_5 [silindi] 15 inde olmam gerekiyodu ama olmadım bi test yaptım bozuk çıktı ikinci test negatifti, o zamandan beri regl olacak gibi ağrım var daha az önce dindi hatta. 23 ünde randevum var. Sana o gün tekrar yazayım canım inşallah hamileyimdir 😍
Deletedmom_878 [silindi] bende ikinci gebeliğimde adet olacam diye ped takmıştım hatta hafif lekelenme olmuştu ama gebeymişim
yusif_nezrin Evet, cogu kadinda oyle olur zaten. Bende bel agrisi filan hepsi var. ilk hamileliyimde de oyleydi, hep gider bakardim, kesin simdi oldu derdim amma olmamisdi. Suan 5 haftalik hamileyim yine oyle.
[silindi] yusif_nezrin peki arada böyle göbek deliğinin yanına batma oluyormu bide genital bölgemde de sanki batma böyle oraya inen ağrı da oluyor regl ağrısı ile bir
[silindi] Deletedmom_878 peki arada böyle göbek deliğinin yanına batma oluyormu bide genital bölgemde de sanki batma böyle oraya inen ağrı da oluyor regl ağrısı ile bir
Deletedmom_878 [silindi] o kadar hatırlamıyorum ki 7 ay oldu düşük yaptım 13 haftalık o gebeliğimi ama ağrılarım oluyordu karın bel çok fazlaydı