Sultansultis aşkım hastane çok iyi ben aşırı memnun kaldım, hemşireler falan çok ilgili alakalı. Şu ana kadar sürekli ilgilendiler. Ameliyathane hemşiresine kadar herkes çok iyiydi. Medova medicana gibi bir hastane beklemeyin oda süslemesi falan tarzında. Ama onun dışında odalar temiz. Yani kısacası benim beklentime göre çok iyiydi