Busucan şahsen bakıyorum maşallah herkesin bebeği benim bebegimden daha iri bebekler görünce okuyunca veya doktorum söyleyince ister istemez üzülüyorum artık karar verdim hiç bir bebekle bebeğimi kıyaslamayacam çünkü o sağlıklı olsun zayıf bir bebek.olsun esimlede karar verdik iki ay sonra kontrole gidicez aksi bir durum olmadığı sürece çünkü çok üzülüyorum