2025 haziran annesi oldum. İkinci bebeğim ve tecrübelerime dayanarak söylüyorum ultrasonda ki kg ve boyuna göre alışveriş yap canım kızım 50 cm doğdu yenidoğan takımlarını kısa süreli giydi. İlk bebeğim 47 cm doğdu yenidoğan takımlarını uzun süreli giydi. Bebeğe göre alışveriş her zaman daha iyidir. Bol bol kısa kollu zıbın al ilk 2 hafta uzun kollu tek kat giydirdim daha sonra ince bir alt ve kısa kollu zıbın üzerini mutlaka müslin ile örtüyordum karın bölgesi özellikle. Daha sonra hep kısa kollu zıbın giydi ve öyle uyudu. 4 5 tane de doktora gitmek için takım aldım (tulum, alt üst ince yazlık şeyler). Ağız mendili bol al, zıbın bol al, ayaksız tulum alabilirsin (alt üst daha çok kullanışlı oluyor)