32 haftalık hamileyim birkaç kez yalancı sancı yaşayıp acile gitmiştim ve sancı bir keresinde baya yüksek çıkmıştı sonrasında işte bugün bana çok fazla enerji geldi evi dip köşe temizledim 4-5 gündür afedersiniz ishal durumum var ama öyle şiddetli değil hafif bi ishal acaba diyorum doğum belirtisi mi korkuyorum arada çok hafif sancı oluyor ve bebek çok hareketli