Kızlar 37 haftalığız. Bugün kontrolümüz vardı. Bebiş baş aşağı pozisyonda zaten 2 3 haftadır ama aşağı inmiyor. Normalde yavaş yavaş inmesini bekleriz bu zamanlar dedi doktor ama benimkinin keyfi yerinde çok inmeye niyeti yok gibi 😅🙈 kilosu 3172 gram, haftasına göre birazcık ileride dedi. Bu sorun değil de çatı muayenem vardı bugün, kemik yapım darmış. Yani bebiş aşağı inmeme konusunda inat ederse kilosu da 3,7 civarına gelir ve geçerse normal doğum konusunda çok zorlanacağımızı söyledi. Vakum, ciddi yırtık gibi dursunlar söz konusu olabilirmiş. Doktoruma kalsa o her türlü normal olsun ister zaten yapısı böyle diye onu seçmiştim zamanında. Kısacası dedi ki şu önümüzde ki 1 hafta 1,5 hafta içerisinde bizim oğlan aşağı inse sen kendiliğinden Bi sancılansan işte o zaman herşey çok güzel olur dedi. Bebişin aşağı inmesi için yapılabilecek bir şey var mı 🙈 mesela açılma olsun diye, doğum başlasın diye yürüyüş yapılıyor hareket ediliyor falan ya. Bunun gibi şeyler etkiler mi bilgisi olan var mı 😅🙈