Nurhyat01 Kızlar 33 haftalık gebeyim doktor kilosu felan güzel önden gidiyor dedi ama boyu biraz kısa dedi böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Sizce anormal bir durum mudur? Boyu 32 haftalık gözüküyor
Gizemt5 Nurhyat01 bende tam 33 haftalığım ama doktor bana hiç boyunu söylemedi, bu zamanlarda artık sıkışık durumda olduğu için boyunu net ölçemeyiz o yüzden doğru sonuç vermez demişti, belki sizinde öyledir tam ölçememiştir 🙂
gizarden Nurhyat01 benim oğlum maşallah 33 haftada 49 cm doğmuştu doktrlar çok uzun diyordu hep o haftaya göre.
kdrylmz95 Hafta da 43 cm di boyu 2300 gram da kilosu idi 33 . Haftam dayım şuan Perşembe özelde muaynem var geçen hafta devlette gitmiştim