Pera120 Merhaba arkadaşlar. Analık raporu 31+ olan haftada mı alınır yoksa 32+ olan haftada mı? Yani 32. Haftanın içerisinde mi alınıyor yoksa 33. Haftanın içerisinde mi? Bilgisi olan var mı? Teşekkürler. ☺️