Deletedmom_878 okudum bacım ya fena hastayım eşimle acile gidicez birazdan biz korumadığımız için ben her ay adet olmadan ilaç kullanmam dikkat ederim. Acilde de dicem işte gebelik şüphem var falan beta bakarlar muhtemelen ilk önce. En azından varsa çıkar mı ki kesin diye merak ettim 8 Aralık pik gördüm 9 Aralık çatlama