Adetim 4 gün gecikti test yaptım ilk test bildiğin çift çizgi sonra dün kahverengi leke geldi akşam doktora gttm kadın doğumda kimse yoktu progestan verip gönderdiler akşam kanama yoğunlaştı şimdi hala var kanama yarın sabah kan vereceğim kafam allak bullak stresten uyuyamadım yüzüm maf oldu daha önce düşüğüm olmuştu kanama bu şekilde yoğundu allahım bana sabır versin deliricem artık