Tubi1 offf ya ben de gebelikten önce hep ağda yaptırıyordum ama sonrasında mecburen jilete döndüm bugün vajinamdan 3-4 damla su damlayınca apar topar hastaneye gittik ve alttan muayene etmesi gerekti doktorun suy mu patladı vs bakması için. Çok utandım. Hep şey diyordum çatıdan önce ağdaya giderim 1 aya anca çıkar o zamana dek doğururum zaten. Ama bugün çok çok kusura bakmayın temiz değilim diyerek uzandım. Yine bu ihtimale karşı çıkmadan venüs kullandım ama temiz olmuyor tabi ağda gibi. 😔 çatı 38de olcak ben birkaç gün öncesinde ağdaya gidicem öyle planladım