Birrrcan merhaba, biz bu gebeliği planlamamıştık. Bu sebeple benim anlamam epey geç oldu, ben adetim bir türlü sökülemiyor sanıyordum. Ağrılarım arttı, artık ayakta yemek yapamayacak kadar bitkindim. Birden aydınlandım ve anneme ‘anne ben hamile olabilir miyim ya?’ Dediğimi hatırlıyorum. Sonrasında acile gittik, kan bakıldı beta hcg yüksekti, tebrikler dedi doktor ama bir şeylerin yolunda gitmediği belliydi. Vaginal usg ile bakıldı kese görülmedi. Doktor böyle olunca beni üniversite hastanesine sevk etti. Orada 10 gün kaldım sanırım. İğne yapıldı bebeğin gelişimini durdurucu ama maalesef beta hcg düşeceği yere her gün artıyordu. Bebek tüpte büyümeye çalışıyordu. 1 hafta sonra falan laporoskopik ameliyata alındım. Tüpte yapışıklık varmış onu da açmış doktor ve bebeği de almış. Bu olay 2018 temmuzunda oldu. Sonraki istekli ve sağlıklı gebeliğim 2019 martta oldu. Şu anda 2. Ye 17+6 hamileyim. Dış gebelik evet hiç hoş bir şey değil, ancak belki daha iyi bir şey için vücudun hazırlığı diye bakıyorum artık. Belki tüpteki yapışıklık yüzünden hiç hamile kalamayacaktım, kendimi çocuğum olmuyor diye etiketleyecektim, stres olacaktım vs. vs. Rabbim herkese sağlıklı ve huzurlu gebelikler versin inşallah 🙏🏻