alpek Aysenur5571 adetine 5-6 gün kalmış oluyor canım çatlamaya göre o zaman 9. Günündesin inşallah hamilesindir 🩷
Sensedim Aysenur5571 canım o tarihte pik gördüysen Bat günün değişmiş oluyor 14 gün sonra Bat olarak hesaplanır senin 28 değilde 24 felan olması gerekiyor
Aysenur5571 Sensedim ya öylei canım ben en son 31 kasımda adet gördüm . Benim adetim birazda düzensiz 32-35 günde adet görüyorum
Sensedim Aysenur5571 evet yumurtlamaya göre değişiyor canım catlamadan 12 veya 14 gün sonra gelir genelde benim mesela uygulamada bugün Bat olarak gözüküyor ama 9 gün önce ovulasyonda çatlama gördüm onun için daha var
Sensedim Aysenur5571 senin testlerin pozitif olmazsın inşaallah gebelik belirtisi olarak öyle ağrı yaşayan çok var olabiliyor yani
suragungor Aysenur5571 iki testtede silik cift cizgi cikmis bencede var gibi ama cok erken oldugu icin silik cikiyor olabilir insallah vardir bende adet olucam sanmistim butun adet belirtileri karin agrisi hepsi vardi ama hamileymisim insallah sende hamilesindir 🙏🏻🌸
Hilal1748 Ben test yaptım çıkmadı diye attım çöpe 2 gün sonra çöpü çıkarırken bi baktım çift çizgi olmuş. Bazen hemen çıkmayabiliyormuş.
Hilal1748 Aysenur5571 evet canım doğmak üzere kızım olacak. Allah Seninde gönlüne göre versin inşallah 🙏
Pitircikkus Aysenur5571 evet artık ben burdayım anne demeye başlamış insallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız😊
hatayyy Aysenur5571 Canım benimde erken gebelik testinde çıkmamıştı kaset testte aynı böyle çıkmıştı bence gebesin 😍 Kan versen ona göre hemen folik asite başlardın