Kızlar selam,doğum izni 6 ay oldu mu? Bir takım yerlerde 15 ocak itibariyle 6 ay ücretli izin yazıyor,bu program kabul edildiyse kimleri kapsayacak acaba? Yani doğumu ne zaman yapmış olmamız gerekiyor? Ücretli izin içindeyken olmak yeterli olacak mı acaba?