19 haftalığım dünden beri belimin aşağısında ağrı oluyor ayakta dursam hareket etsem hemen belim ağrıyor gün boyu uzandım iyiydim biraz yürüdüm şuan baya ağrıyor. Benim gebelik birazda riskli etkisi var mıdır yoksa normal midir? Zaten kilolu hamile kaldım. Birde hiç gaz yapamıyorum etkisi var mıdır