Kızlar 21+4 haftalık hamileyim tahmin 23mm ölçüldü doktor istersen dikiş atalım dedi siz bilirsiniz dedim gerekirse atalım şu an sınırda dedi ama çok kasılmam var Endol kullanıyorum en başından beri riskli bir gebelik geçiriyorum başıma gelmeyen kalmadı böyle olup sağlıkla kucağına alan var mı artık çok fazla umutsuzluğa kapıldım