Merhaba geçmiş olsun benimde 20 haftalıkken 2 kist var dedi korkulacak bişey değil geçer dedi geçmezse de sağlığıyla ilgili bir sorun yaratmaz dedi çok korktum hatta burda post açtım ama 28. Haftada kontrole gittim artık geçmişti şuan 33 haftalığım beyin büyüdükçe geçiyormuş ceviz falan ye stres yapma başka belirti yoksa Allahın izniyle bişey olmaz yani kalpte parlaklık yada bağırsakta parlaklık kol bacak kısalığı vs başka belirtilerde olsa o zaman diyorlarmış down olabilir diye ama yoksa içini ferah tut inşallah sağlıklı doğacak bebişlerimiz.