Gks_01 ben de 11 haftalıkken gittim ikili tarama testi yapıldı doktor bayağı ayrıntılı baktı ultrasonla mı devlete gidiyorum ben cinsiyeti sordu ben de bilmiyorum sizce ne dedim erkek gibi dedi yine de kesin konuşmadı belki değişir umudu var ama ultrason fotoğrafına baktığımda çoğu kişi erkek diyor bana da öyleymiş gibi geliyor ama değişirse de farklı bir mutluluk duyarım tabii ki de değişmezse de mutlu olurum ama hep bir kız çocuğu hayalim vardı olsun belki hayırlısı böyledir yine de içimi ferah tutmaya çalışıyorum kötü düşünmek istemiyorum☺️