foolish Kızlar ankarada doğum yapıp özel hastanede memnun kalan doktorunu önerenler olur mu aranızda çok kararsız kalıyorum bir doktor bulamadım henüz 🫢
SeydaGolcuk0 foolish A life hastanesi Oskar hoca kesinlikle tavsiye ederim. İkinci dogumumu da yakin zamanda kendisi gerceklestircek inşallah ilkinde cok memnun kaldim ilgisi alakasi bilgisi tecrübesi…
iz_l344 Ben a life da oskar hocada doğum yaptım çokta memnundum 3. Doğumumu tekrar onda yapicam dikişler falan o kdr iyiydi ki yok gbi biseydi ilgiside gayet iyi