Kızlar 2 gündür kasılmam var hiç böyle olmamıştım bugün kontrolüm vardı söyledim doktora, sıra beklerken bile sertleşti hiç böyle olmuyordu dedim geçmezse gel dedi . Yatarken bile oluyor kasılma mı tam anlayamıyorum karnımın altındaki bağlar geriliyor acile gitsem mi nst felan bağlar en azından diye düşündüm , yoksa normal mi , 29+4 üm bu arada kendimi yormuyorum temizlik vs yapmıyorum genellikle istirahat halindeyim