Sweetgirl Aysundkl benim kuzenim kullandı doğuma kadar kullandı. Sezeryan doğum yaptı o gün bile kullandı doğumdan sonra
Basak24 Aysundkl merhaba bende kullandım 9. Haftamda başladım şuan 19 haftalıgum ilk defa dün bıraktım şuan bi sıkıntım yok 💞
DuyguUysalBayraktar Aysundkl ben 15 haftalık oldum bu gün. Halâ kullanıyorum. Önce 8lik verdi doktorum. Sabah akşam aç karnına içiyordum.13.haftalarda bulantım azaldığı için kendim 4lük kullanmaya başldım ve sdce sabahlrı kullanıyorm. Bi kaç kere kendimi denemek için bıraktım ama ertesi gün tekrar istifra etmeye başladım. 🤷♀️O yüzden devam ediyorm.
qizemilhan DuyguUysalBayraktar bende zofer muadili bir ilaç kullandım onxzyd 4 mg o kesti bulantılarımı 4 aya kadar kullandım ara ara bıraktım ilk gün iyi oluyordum ikinci günü tekrar kusmaya başladım. Doktorum artık kullanmıcaksın dedi kestim ve 3-5 güne kendimi topladım şuan 5ay 25 günlük gebeyim yemeğimi herşeyimi kendim yapıyorum ve herşeyi yiyebiliyorum arada buzdolabı kokuyor eşimin traş losyonu birde 😁 ama ilaçsız bir gebelik daha iyi her ne kadar zararı yok deselerde ilaç sonuçta. Allah kurtarsın hepimizi bu günler geçicek 🙏🏻🙏🏻
Aysundkl Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar bende 14 haftalığım bir gün iyiysem bir gün çok kötüyüm iki günde bir 8mg zoferden yarım içiyorum ilk kutum bitmişti doktora sormadan ikinci kutuyu aldım ama demekki bir süre kullanılabiliniyormuş