tugbato Ben hamılelık öncesi Aslıhan hanım ve Duygu Cebecik hanımefendiye gittim memnundum. Ama hamılelık sürecimde kime gideceğimi bilemedim.Sakarya’da memnun kaldığınız önerebileceğiniz doktor var mıdırr?🌺✨
meyraasu cerensare madamoschino Kızlar beyhekimde yenidoğan ünitesi açılmış mı? İlk gebeliğimde sedat umır ordaydı oraya gidiyordum yenidoğan yoğunbakımı yoktu sıkıntı yaşamıştım şuan açılmış mı
tugbato madamoschino ay yorumunuz için teşekkür ederim✨ belirtmeyi unuttum eşim kadın doktor olcak takıntısından erkek doktora maalesef gidemiyorum😞
tugbato madamoschino bende şuan doktora gitmedim beta hcg için ıkız kez baktırdım o yuzden doktor arayışındayım gidip hem kese oluştu mu baktırcam hemde bu süreci gecırecıgım doktoru arayıştayım🥰ama en son baktırdıgımda sonuc 2400 lerdeydı sanırım 4-5 haftalık bebiş🌸
egeansea meyraasu benim doktorum 35’ten önce doğurursam doğumu Beyhekim’de yapacaktı çünkü prematüre bakımı çok daha yoğun ve ilgili demişti sanırım var o yüzden
cerensare meyraasu evet bende ilk onu sormuştum daha yeni açıldı maksimum belki bir sene olmuştur şuan en kapsamlı ve en iyi yoğun bakımın orda olduğunu söyleyen doktorlar da var
madamoschino meyraasu yenidoğan ünitesi var , bir kaç ebe tanıdığım var yenidoğan doktorları çok iyi dediler. SSK varsa ücretsizmiş ama yoksa ücretli dediler.
meyraasu egeansea ay iyi o zaman ben yok diye o hastanedeki doktorlara hiç bakmamıştım öğrendiğim iyi oldu. Zaten kadın doğum olup yenidoğan y.b. Olmaması çok saçmaydı teşekkür ederim bilgi için
egeansea meyraasu ne demek. Benim de riskli doğum takip ediliyor doktorum özellikle beyhekim de olmasını istemişti 35’ten önce olursa. Diğer özellere göre bakımı daha gelişmiş dedi. Size iyi araştırmalar gene de 🥰
Yank meyraasu detayli ultrasonu cok ucuz degil tabiki ama diger yerlere oranla hemen hrmen ayniydi detayli en az 1 saat suren uzun bi islem oldugu icjn 5500 tlydi ama normal muayneleri cok daha uygundur max 1500 diye tahkin ediyorum