Merhaba anneler devlette doğum yapan var mı ben Beylikdüzü devlet hastanesine gidiyorum suan 30 haftalığım ama bebek makat gelişli değişmezse doktor sezeryan dedi zorunlu devlette sezeryan nasıl oluyor tamamen mi uyutuyorlar yok belden aşşagı mı ben uyumak istemiyorum çünkü genel anestezi beni korkutuyor deneyimi olan varsa yazabilir mi