Yaklaşık 16 haftalık hamileyim daha öncesinde 2024 Temmuz’da 1 kere kimyasal gebelik yaşadım üzerine bu yıl hamile olduğumu öğrendim aslında görünürde Allaha şükür bir sıkıntı yok her şey gayet normal ilerliyor ama ben de endişe var ilk zamanlar ayda bir kontörüm olmasına rağmen iki haftada bir bebeği görmeye gidiyordum. Son zamanlarda endisem azaldı derken yarın kontrolüm var ve ara ara burada da her ne kadar hassas içerikleri gizlesem de sağlık adı altında paylaşımlarla da çok fazla geriliyorum önüme çıkıyor platformu seviyorum silmek de istemiyorum ama bunu tek ben mi yaşıyorum yardımcı olur musunuz