Kızlar doğum izni kesin ocağın 15 inde yasaya girecekmiş öyle bi haber okudum ama doğum izninde olanlar yararlanacak mı bilgisi olanlar var mı veya 2026 yı kapsayacak bilemedim yanı ayın 15 inden sonra mı doğuranlar faydalanacak iyice aklım karıştı topu topu 2 ay uzayacak bir türlü yasa çıkmadı 🙄