Sumeyyegyretli Songlkaraduman Ay ne alaka ya senin eşinin mesleği o . Ona göre seçip evlenmişsin göze almışsın demek ki. Benim sorduğum şeyle alakası yok 21 gün gitsin yapsın tabi ki yapmasın diyen yok sadece doğuma denk gelmesi ayrı bir psikoloji
Rrraaaiiinnn Dygbyk53 aynen askeriyede kalsınlar ne gerek var izne gelince sizinle bolca gezer çarşıda :)
Aysingeldiislerdegisti Sumeyyegyretli kardeşim bedelli yaptı o askerdeyken 3.günlerinde birinin eşi doğum yapmış 10gün izin gidip gelmiş 7gün sonrada terhis olmuş eklenmiyor bildiğim kadarıyla öyle dedi kardeşim
Ezogelin Canim 2 celp ertelendi esimin ayrica askerlik zamani da olursa yine izin aliyor ve askerlik suresine eklenmiyor kalan gun kadar yapip donuyorlae bir arkadasim yasadi bunu da bence hemen basvurun bizim dogum tarihlerimiz ayni seninle hemen hemen anca olur islemlerin:)
Sumeyyegyretli Songlkaraduman Sana şurda şimdi saydırırdım senin anlayacağın dilden de neyse gerek yok işine bak hadi uza kalabalık etme