Arkadaşlar, bugun 40+5 oldu bebiş 2 cm gibi bir açıklık var fakat bebek kanala girmedi cok fazla ağrım sancım kasılmam da yok. Bugun kontrole gittim doktor ⅘ dk da bir kasılman var hissetmedin mi dedi hissetmemiştim yani cok ağrı sancı hissetmedim. Hemen doguyorum diyen bir bebek değil dedi üst kısımda duruyor kafası dedi
Zaman daraldıkca ben normal dogumdan korkmaya başladım çatı muayeneleri daha derin oluyor çünkü en azından bugun yaptıgı o sekildeydi. Doktora öngorusunu sordum kanalda olmadıgı için sezaryene döner gibi duruyor dedi. Ama normal dogum aklında kalmasın diye deneyelim diyorum dedi. Ne yapmalıyım cok kararsız kaldım. Pazartesi salı tekrar bakalım kafası hala kanala girmediyse sunı veya sezaryen planlayalım dedi. Sunide de sancı alıp eğer kafası kanala girmezse boş yere ağrı çekmek istemiyorum. Yasadıgınız tecrubeler nedir. Doktor sezaryene doner ama normali istiyorsan deneyelim diyince kafam cok karıstı normal ısrarım yok hatta dediğim gibi zaman yaklastıkca korkmaya basladım 🫨🫨🥹🙊