H-a-t-i-c-e Sezeryan sonrası tansiyon sebebi ile hastaneye gittim d-dimer değeri yüksek geldi bu sorunu yaşamayan var mı bir de 6. Gün baş ağrısı başladı 2 gündür sol enseden vuran gözümle beraber
H-a-t-i-c-e Bu arada epidural doğum yaptım sonrasında uyuttular ama 😬 bilgisi olan varsa tecrübelerini istiyorum çok yupratıcı bir süreç ya