umransag aa tamam teşekkür ederim, adetten önce mi öğrendiniz yoksa gecikme sonrası mı? Benim 15 aralıkta olmam gerekiyordu ama hala olmadım. 17 aralıkta bi test yaptım artimed in kaset testi onda ilk 3 dakikada ikinci çizgiyi gördüm ama yalancı pozitif verme konusunda mimli bir marka malesef ciddiye almadım sonra bir gebenin günlüğü kaset test yaptım elimde hiç erken gebelik testi yoktu malesef
