Merhaba bu sabah uyandıktan hemen sonra bacaklarımı yatakta esnetip bi germe hareketi yaptım zaten uzun zamandır ağrıyor alt bacaklarım magnezyum kullandığım halde. Bu sabah o esneme hareketini yaptıktan sonra soluma doğru yatarken üstteki sağ alt bacağımda sanki anlık bir şey kopmuş gibi şiddetli bir acı hissettim bir süre hareket ettiremedim ayağımı bile öne çeviremedim çok acı çektim sonra yavaş yavaş hareket ederek ayağımı düzelttim 5 dk içinde acı geçti ve yataktan kalktığımda hiç acımıyordu sadece normal sızı şeklinde her iki bacağımda da olan kramplar sızlamalar vardı ama ben yinede o an için çok korktum daha önce böyle bir şey yaşayan var mı ?