ertugrulu Kızlar iki tane dondurulmuş embriyom var kaliteleri biraz düşük 3aa ve 3bb sizce yeniden opu mu olayım yoksa bu embriyolarıma bir şans vereyim mi
ghostty ertugrulu bu embriyolara bir şans verin bence. Embriyo kalitesi başlı başına bir etken değil. Rahim durumunuz, hormon değerleriniz vs bir çok etken var tutmasını arttıran.