Merhaba başına bu durum gelen varsa lütfen paylaşın bugun kontrolüm vardı 30+3 hamileyim doktor karın çevresi bir hafta geriden geliyor dedi 10 gün sonra tekrar gel aynıysa perinatolojiye yönlendireceğim dedi bir de en eski ilk zamanlardaki ultrasonu getir dedi bu durum başına gelen var mı erken doğum v.s bir sıkıntı olur mu